Průvodce nakupováním

FAQ - Často kladené otázky

- Musím se při nákupu registrovat?

  • Ne, registrace není povinná, koupit si může každá osoba, společnost nebo státní instituce. Bez registrace přicházíte o slevy a řadu výhod, které najdete zde.

- Můžeme platit na fakturu?

  • Každá společnost, které bylo přiděleno identifikační číslo, může platit bankovním převodem. Fyzická osoba může zaplatit pouze předem a poté bude připravena objednávka.

- Můžeme nejprve obdržet zálohovou fakturu?

  • Ano, v platebním košíku si můžete zvolit platbu předem na základě zálohové faktury. Zálohové faktury jsou zpracovávány během pracovních dnů, nejsou generovány automaticky.

- Nejprve potřebujeme cenovou nabídku, abychom mohli nechat objednávku schválit.

  • Po vložení produktů do nákupního košíku je jednou z možností platby "nabídka". Po jejím výběru obdržíte do e-mailu rekapitulaci objednávky, kterou můžete použít. Zároveň si můžete celou objednávku prohlédnout ve svém účtu. Vaši individuální cenovou nabídku zpracujeme po zaslání podkladů na e-mail : obchod@tvepapiernictvi.cz.

- Zaregistroval jsem se a nevidím slevu 2 % za registraci.

  • Sleva 2 % za registraci je nastavena automaticky. Pokud je tedy zákazník přihlášen, zobrazují se ceny již po slevě. Množstevní a objemové slevy se uplatňují automaticky na základě množství a částky v košíku. Konkrétní sleva se zobrazí v přehledu objednávky zaslaném e-mailem. Na produkty označené jako "akce" se sleva neuplatní.

- Platba kreditní kartou neproběhla, co mám nyní dělat?

  • Systém vám do 15 minut automaticky zašle odkaz na váš e-mail s možností provést opakovanou platbu. Rovněž zašle upozornění prostřednictvím sms.

- Chci změnit způsob platby, jak to mám udělat?

  • Chcete-li změnit způsob platby odeslané objednávky, musíte nás kontaktovat buď prostřednictvím chatu, nebo e-mailem a my vám způsob platby změníme.

- Neobdržel jsem fakturu a nebyla vložena do objednávky

  • Faktura je vystavena automaticky, když od nás objednávka odejde, a je vždy zaslána na e-mail zákazníka. Pokud vám faktura nepřišla, doporučujeme zkontrolovat spam/reklamu. Je možné, že tam bude. Pokud fakturu nenajdete, kontaktujte nás a my vám ji zašleme znovu. Pokud potřebujete zaslat papírovou fakturu, je třeba uvést poznámku do objednávky a my vám fakturu rádi vytiskneme a přiložíme ke zboží.

- Kdy mám dopravu zdarma?

  • Každý nákup nad 80 € má doručení kurýrem zdarma.

- Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?

  • U každého výrobku je uvedena aktuální dostupnost a předpokládaný termín dodání.
    Zboží, které je skladem, je obvykle expedováno následující pracovní den a v závislosti na kurýrní společnosti je dodání 1-2 dny. Po odeslání obdržíte odkaz na sledování zásilky, kde uvidíte její přesnou polohu.

- Máte také kamennou prodejnu?

  • Ne, kompletní nabídku najdete v našem e-shopu.

-Jste slovenská společnost?

  • ano, jsme společnost se sídlem na Slovensku. distribuujeme zboží z našeho centrálního skladu v Bratislavě.

 

Nákup pro každého
  • V našem e-shopu může nakupovat každý

              bez ohledu na to, zda nakupujete pro kancelář, školu, firmu nebo domácnost.

  • Odměny za nákup a věrnost

              Nemusíte sbírat žádné body, při registraci máme výhodné ceny a další slevy. Přesto vás chceme potěšit, a proto pravidelně obměňujeme dárek při nákupu nad 40 €.

Reklamace - vrácení zboží

Nejste spokojeni se zbožím, které jste obdrželi? Bylo poškozené nebo nesplnilo vaše očekávání?

Vyplňte formulář na našich webových stránkách nebo nám pošlete e-mail.

Odstoupení od smlouvy není nutné zasílat poštou, stačí jej zaslat na e-mail, kde budou údaje vyplněny, nebo jej vytisknout a přiložit k vrácenému zboží.

 Uveďte prosím číslo své objednávky a důvod reklamace.

1- Vadné zboží

2- Chybějící zboží v zásilce

3- Poškozená doručená zásilka

4- Jiné dodané zboží

Pokud si přejete odstoupit od smlouvy a vrátit zboží, vyplňte prosím formulář pro odstoupení od smlouvy zde a zašlete jej spolu se zbožím na adresu Tvé papírnictví, Svornosti 43, 821 06, Bratislava, Slovenská republika

Vrácení zboží je možné pouze na adresu provozovny. Doručení poštou nepřijímáme. V případě, že jste naším firemním zákazníkem, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení. A domluvte se na stažení balíčku naším prostřednictvím. E-mail: obchod@tvepapirnictvicz

Reklamační oddělení

Po - Pá: 9:00 - 15:00 hod.
Tel: 421 949 287 706
Martin vám rád pomůže
E-mail: reklamace@tvepapirnictvi.cz

 

Dárek k nákupu

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vám představili naši novou akci "Dárek k nákupu", která je určena všem, kteří u nás nakupují. Chceme vám ukázat, že nakupování u nás může být nejen pohodlné, ale i příjemné.

Při nákupu od určité částky nyní získáte nejen výhodné ceny, ale také milá překvapení. Pro menší nákupy jsme připravili drobnosti, které potěší, například kancelářské potřeby nebo dekorační předměty. Při větších částkách nákupu na vás čekají atraktivnější odměny, například dárkové poukazy do Tesca, OMV, Dr. Maxe nebo poukázky do našeho eshopu.

 

Tím tvepapirnictvi.cz

Možnosti plateb

° Platba kartou - po odeslání objednávky budete automaticky přesměrováni na platební bránu ShoptetPay, kde zadáte údaje o své kartě a provedete platbu online.

° Bankovní převod (faktura) - pokud jste podnikatel, živnostník nebo státní instituce, která má přidělené IČO, obdržíte běžnou fakturu s dodaným zbožím.

° Bankovní převod (zálohová faktura) - po odeslání a zpracování objednávky vám zašleme zálohovou fakturu. Po jejím zaplacení vám zašleme objednávku.

° Hotově/kartou - objednávku zaplatíte přímo kurýrovi při převzetí zásilky v hotovosti nebo kartou prostřednictvím platebního terminálu. Tento způsob je zpoplatněn dle aktuálního ceníku.

Daňový doklad - faktura je zároveň dodacím listem a je zasílána výhradně v elektronické podobě na váš e-mail. Pokud jste účtenku neobdrželi, zkontrolujte si prosím svůj SPAM nebo nás kontaktujte prostřednictvím zákaznického servisu či webového chatu.

 

Možnosti přepravy

Vaše zásilka vám bude v rámci České republiky bezpečně doručena podle vašeho výběru v kroku 2 nákupního košíku.

 

Dizajn bez názvu(2)

Doprava DPD na adresu        

  • váha 0 kg až 5 kg            cena: 3,96 € s DPH
  • váha 5 kg až 10 kg          cena: 4,20€ s DPH
  • váha 10 kg až 20 kg        cena: 4,38€ s DPH
  • váha 20 kg až 31,5 kg     cena 5,34€ s DPH

AlzaBox a odberné miesta DPD Pickup

  • váha 0 kg až 3 kg            cena: 2,35 € s DPH
  • váha 3 kg až 5 kg            cena: 2,50 € s DPH
  • váha 5 kg až 10 kg          cena: 2,80€ s DPH
  • váha 10 kg až 20 kg        cena 3,20 s DPH

 

Dizajn bez názvu(3)

Doprava Packeta pobočky  a Z-BOX 

  • váha 0 kg až 5 kg            cena: 2,10 € s DPH
  • váha 5 kg až 10 kg          cena: 4,62 € s DPH
  • váha 10 kg až 15 kg        cena: 5,22 € s DPH

 

 

Firemní služby

Naším posláním je poskytovat komplexní vybavení pro kanceláře, závody, školy, státní instituce, v podstatě všechna pracoviště, která potřebují naše výrobky a služby pro svůj bezproblémový provoz.

V našem sortimentu najdete vše, co potřebujete, od kancelářských potřeb přes nábytek, občerstvení až po čisticí prostředky. Pokud ne, náš tým udělá vše pro to, aby vaše speciální přání splnil.

VÝHODY REGISTROVANÉHO FIREMNÍHO ZÁKAZNÍKA

  • Automatická 2% sleva na každou objednávku
  • Osobní poradce na telefonu a chatu
  • Individuální ceny a produkty mimo standardní nabídku
  • Žádné omezení minimální hodnoty objednávky
  • Množstevní a věrnostní slevy
  • Možnosti rozdělení fakturace podle vašich požadavků - podle střediska, provozu, účetní klasifikace
  • Oblíbené položky - můžete si snadno vytvořit několik seznamů často nakupovaných produktů nebo seznam sdílet s kolegy
  • Pravidelné novinky
  • Dárky k objednávkám