FAQ - Často kladené otázky

- Musím se při nákupu registrovat?

  • Ne, registrace není povinná, koupit si může každá osoba, společnost nebo státní instituce. Bez registrace přicházíte o slevy a řadu výhod, které najdete zde.

- Můžeme platit na fakturu?

  • Každá společnost, které bylo přiděleno identifikační číslo, může platit bankovním převodem. Fyzická osoba může zaplatit pouze předem a poté bude připravena objednávka.

- Můžeme nejprve obdržet zálohovou fakturu?

  • Ano, v platebním košíku si můžete zvolit platbu předem na základě zálohové faktury. Zálohové faktury jsou zpracovávány během pracovních dnů, nejsou generovány automaticky.

- Nejprve potřebujeme cenovou nabídku, abychom mohli nechat objednávku schválit.

  • Po vložení produktů do nákupního košíku je jednou z možností platby "nabídka". Po jejím výběru obdržíte do e-mailu rekapitulaci objednávky, kterou můžete použít. Zároveň si můžete celou objednávku prohlédnout ve svém účtu. Vaši individuální cenovou nabídku zpracujeme po zaslání podkladů na e-mail : obchod@tvepapiernictvi.cz.

- Zaregistroval jsem se a nevidím slevu 2 % za registraci.

  • Sleva 2 % za registraci je nastavena automaticky. Pokud je tedy zákazník přihlášen, zobrazují se ceny již po slevě. Množstevní a objemové slevy se uplatňují automaticky na základě množství a částky v košíku. Konkrétní sleva se zobrazí v přehledu objednávky zaslaném e-mailem. Na produkty označené jako "akce" se sleva neuplatní.

- Platba kreditní kartou neproběhla, co mám nyní dělat?

  • Systém vám do 15 minut automaticky zašle odkaz na váš e-mail s možností provést opakovanou platbu. Rovněž zašle upozornění prostřednictvím sms.

- Chci změnit způsob platby, jak to mám udělat?

  • Chcete-li změnit způsob platby odeslané objednávky, musíte nás kontaktovat buď prostřednictvím chatu, nebo e-mailem a my vám způsob platby změníme.

- Neobdržel jsem fakturu a nebyla vložena do objednávky

  • Faktura je vystavena automaticky, když od nás objednávka odejde, a je vždy zaslána na e-mail zákazníka. Pokud vám faktura nepřišla, doporučujeme zkontrolovat spam/reklamu. Je možné, že tam bude. Pokud fakturu nenajdete, kontaktujte nás a my vám ji zašleme znovu. Pokud potřebujete zaslat papírovou fakturu, je třeba uvést poznámku do objednávky a my vám fakturu rádi vytiskneme a přiložíme ke zboží.

- Kdy mám dopravu zdarma?

  • Každý nákup nad 80 € má doručení kurýrem zdarma.

- Jak dlouho bude trvat doručení mé objednávky?

  • U každého výrobku je uvedena aktuální dostupnost a předpokládaný termín dodání.
    Zboží, které je skladem, je obvykle expedováno následující pracovní den a v závislosti na kurýrní společnosti je dodání 1-2 dny. Po odeslání obdržíte odkaz na sledování zásilky, kde uvidíte její přesnou polohu.

- Máte také kamennou prodejnu?

  • Ne, kompletní nabídku najdete v našem e-shopu.

-Jste slovenská společnost?

  • ano, jsme společnost se sídlem na Slovensku. distribuujeme zboží z našeho centrálního skladu v Bratislavě.